- Lisatud: 06.03.2025
- Viimati muudetud: 06.03.2025
- Prindi
Korras kliendisuhted on PRIA prioriteet
PRIA sulest on mitmel korral ilmunud lugusid, kuidas liigume oma teenustega samm-sammult klientidele lähemale. Tõsi on, et me ei peaks tegema mitte ühtegi liigutust, ilma et see looks kliendile väärtust.
Alates 1. jaanuarist on PRIA-s ka eraldi meeskond, kelle ülesanne on heade kliendisuhete eest seista.
Põllumehe Teataja märtsikuu digiajakirjas kirjutab PRIA kliendihaldusjuht Taavi Tamm, millele meeskond keskendub, mis on juba tehtud, mis tegemisel ning mis tulemas. Artikli leiab siit.
Viimased uudised
Kõik uudised
22.12.2025 | PRIA uudised | Ettevõtluse arendamine | Maaelu arendamine
Veebiseminar „Maapiirkonnas ettevõtluskeskkonna arendamise investeeringutoetuse taotluse esitamine e-PRIAs“
22.12.2025 | PRIA uudised | Ettevõtluse arendamine | Maaelu arendamine
Maaparandussüsteemide ajakohastamiseks, keskkonnakaitserajatiste ehitamiseks ja erateede arendamiseks taotletakse üle 1,4 miljoni euro toetust
22.12.2025 | PRIA uudised | Põllud ja metsandus | Maaelu arendamine | Ettevõtluse arendamine